Моє педагогічне кредо: поступово рухатись до здійснення
корекційно-освітніх задач з урахуванням індивідуальних, вікових, психологічних,
інтелектуальних, творчих і соматичних особливостей дітей. Залучати батьків до
мовних проблем їх дітей і заручитися повною підтримкою і вагомою допомогою в
по
доланні мовних порушень. Девіз, під яким я працюю: "Все, що я роблю з
дітьми, роблю з душею, творчо!” Актуальність роботи: впровадження в корекційну
роботу нововведень, які забезпечують розвиток здібностей учнів, запобігання у
учнів-логопатів порушення усної та письмової мови, формувати уміння учнів
аналізувати та узагальнювати властивості мови, як засіб спілкування,
стимулювати процес корегування мови та підвищувати бажання вчитися.
Основні напрямки
роботи:
· Корекція вимови
· Розвиток навичок
аналізу та синтезу звукового і морфологічного складу слова
· Збагачення
лексичного запасу
· Опанування
граматичними категоріями
· Розвиток
зв'язного мовлення
· Корекція вимови:
· Артикуляційний
масаж
· Артикуляційна гімнастика
· Постановка звуку
· Автоматизація
звуку в складах, словах, реченнях, текстах
· Диференціація звуків.
Немає коментарів:
Дописати коментар