середу, 12 червня 2019 р.



Моє педагогічне кредо: поступово рухатись до здійснення корекційно-освітніх задач з урахуванням індивідуальних, вікових, психологічних, інтелектуальних, творчих і соматичних особливостей дітей. Залучати батьків до мовних проблем їх дітей і заручитися повною підтримкою і вагомою допомогою в по

доланні мовних порушень. Девіз, під яким я працюю: "Все, що я роблю з дітьми, роблю з душею, творчо!” Актуальність роботи: впровадження в корекційну роботу нововведень, які забезпечують розвиток здібностей учнів, запобігання у учнів-логопатів порушення усної та письмової мови, формувати уміння учнів аналізувати та узагальнювати властивості мови, як засіб спілкування, стимулювати процес корегування мови та підвищувати бажання вчитися.
 Основні напрямки роботи:
 · Корекція вимови
 · Розвиток навичок аналізу та синтезу звукового і морфологічного складу слова
 · Збагачення лексичного запасу
 · Опанування граматичними категоріями
 · Розвиток зв'язного мовлення
 · Корекція вимови:
 · Артикуляційний масаж
 · Артикуляційна гімнастика
 · Постановка звуку
 · Автоматизація звуку в складах, словах, реченнях, текстах
 · Диференціація  звуків.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Розвиток зв'язного мовлення з використанням мнемотехніки

  Розвиток зв'язного мовлення з використанням мнемотехніки Спить під листям їжачок Під камінчиком - жучок. Дідусь - під кожухом. Зайчик ...